Wednesday, November 27, 2013

ႏွစ္ဦးသေဘာတူ

 
ေမာင္ၾကိဳက္တဲ့ သနပ္ခါးေလးကို
ကၽြန္မ ပါးျပင္မွာအျမဲ ခ်ယ္သပါ့မရ္....
ေမာင္လည္း ေရာင္စံုခ်ယ္တဲ့အလွေတြကို
မတပ္မက္မိပါေစနဲ႔ေမာင္ရယ္.....

ေမာင္၀တ္ေစခ်င္တဲ့ ရိုးရာလံုခ်ည္နဲ႔
ကၽြန္မ အစဥ္၀တ္ဆင္လို႔ လံုျခံုေစရပါ့မရ္...
ေမာင္လည္း sexy ဆိုတဲ့ style ေနာက္ကုိ
ေကာက္ေကာက္ပါမသြားပါေစနဲ႔ေမာင္ရယ္....

ေမာင္ကလြဲ ေကာင္ေလးေတြဆို ကၽြန္မ
အမ်ိဳးသားလို႔ မသတ္မွတ္ပဲ ေနေပးပါ့မရ္....
ေမာင္လည္း ကုကၳိယဆို ကၽြန္မတစ္ေယာက္သာ
ျမင္ေစခ်င္တရ္ေမာင္ရယ္...

ေမာင္ေဒါသထြက္ျပီး ေအာ္ဟစ္ျပီးလည္း
ကၽြန္မက မိန္းမသားမို႔ မ်က္ရည္ေလးေတာ့က်မိမရ္
ေမာင္ဘက္က ေခ်ာ့ဖု႔ိ အျမဲအဆင္သင့္ျဖစ္ေစေနခ်င္တရ္ေမာင္ရယ္
ေမာင့္ေဒါသေတြကုိလည္း ကၽြန္မခြန္းတုန္္႔ မျပန္ဘဲေနခဲ့တာပဲေနာ္..

ေမာင္ႏွစ္သက္မယ့္ အစားအစာဆို
ကၽြန္မမွတ္ထားလို႔ စိတ္ၾကိဳက္ ခ်က္ေကၽြးပါ့မယ္.....
ေမာင္လည္း အျပင္စာဆိုတာ တစ္ခါတစ္ရံပဲ
စားေစခ်င္တရ္ ေမာင္ရယ္...

ေမာင့္အလုပ္ဆို ကၽြန္မတတ္ႏိုင္သေလာက္ကူေပးခ်င္မိတရ္
ေမာင့္ စကၠထရီ ထက္ေတာ္ေအာင္ လုပ္ေပးပါ့မရ္
အခ်က္အျပဳတ္လည္း ကၽြန္မအလုပ္လို႔ ေမာင္အျမဲမသတ္မွတ္ေစခ်င္ဘူး
ေမာင္ခ်က္တာေလးလည္း ကၽြန္မစားခ်င္မိတရ္....

တာ၀န္ေတြဘယ္လို မ်ားပါေစ
ေမာင္ေဘးမွာ ကၽြန္မထာ၀ရအားေပးကူညီေနပါ့မယ္
ပိတ္ရက္ေလးေတာ့ အမ်ားနည္းတူ ဘုရားသြားလို႔
လည္ခ်င္ပတ္ခ်င္မိတရ္ေမာင္ရယ္.....ကၽြန္မတို႔ အမွတ္တရေတြ
အမ်ားၾကီးနဲ႔ ခ်ည္ေႏွာင္ထားမွ...
တစ္သက္တာ ကၽြန္မတို႔ၾကားမွာ ခြဲျခားျခင္းမုန္တုိင္းေတြ ေရာက္မလာမွာေပါ့
ေမာင္ရယ္...

ေမာင္ဖတ္ဖို႔

No comments:

Post a Comment